kl sentral :)

assalamualaikum! hi! hihi..

today is the last day of having class before eid adha :) so yeah..for sure i'm gonna enjoy my day today.. perhaps ngee..

hehe know what. we're planning to go to kl sentral/masjid jamek for tudei >< yeah..

doing what?? emmmm shopping kot? shopping kt kl sentral? yela!! haha

and malam ni, esok jugak.. ramai my housemates even my roomates dah balik.. tinggal lah diri ini bersama ika..

what to do.. kerja tk siap lagi.. presentation pulak hari isnin.. so by hook or by crook i must finish my assignment. and that is why i can't go back. apa boleh buat.. nak berjaya tak boleh senang selalu, tapi kena lah bekorban untuk maju. *apa aku merepek ni?* oktakfahmkan? biarkansayabegini. hahaha.

hmm.. malas nak plan sbnrnya.. i'm going to kl sentral today pun sebab nak together ramai2 dgn housemates. yela bukan selalu pun dapat kan? :)

ada conflict sedikit dalam hal2 mcm ni. malas aku nak fikir dan layan. sbb bagi aku, nak jaga hati semua orang susah.  aku cuba buat keputusan yg terbaik.. cuba utk jadikan win-win situation. tp aku yg tersepit tgh2.. last2 aku pilih satu je :) yela.. only two choices in our life. kan. :) and apa aku buat ni.. keputusan aku ni.. bukanlah utk diri aku pun.. tapi demi kawan2 aku.. demi housemates aku.. mgkin aku tpksa korbankan seorang demi 5 org yg lain.. maaf :')

cuma kalau boleh, cuba kita fikir sama2.. hidup dunia ni adalah ujian dari allaah.. nikmat dan hikmat dari allaah.. kita buat keputusan kene la tgk situasi sama.. jangan nak keras kepala sangat.. nanti tergolong dalam orang-orang yg pentingkan diri..

nak ke mcm tu? :) taknak kan.. hehe.. so yeah.. let us sama2 muhasabah diri balik.. be matured.. and please do not be too selfish. it can 'kill' you. be careful dear. :)


that's all. nak siap g kelas! bai! ><

No comments: