favorite ever!

hey you!! 

yeah you!!

yela awak la yg tengah baca nii >_<

cepat teka ni anime mana satu! hehe.. yknow..

this one is anime that i love the most..

bcs.. this is the first anime that i read..

*my friend introduced me to this 'world' :P*

here, i want to make a statement "NOT ALL ANIME IS BAD FOR PEOPLE"

ntah, sbb byk komen aku dpt.. org kata baca anime tak elok..

hmm jgn la interpret mcm tu syg2 :)

sebab.. tak semua anime ni tk elok..

dh besar kan.. dh ada akal fikiran.. so pandai2 lah pilih.. the choice is our hand :)

kan kan? 

anime lover okay.

dulu masa zaman sekolah, pernah suka sangat2 lukis anime. i have my own sketch book. few my own drawing collections.

but yeah. at that time, nak pmr kan. so my dad tak bg buat semua tu. and dia jual semua buku2 tu :/ frust jugak mula2. but after that, i focus dgn study, and after exam i start to read anime back. but tk beli buku dh. guna internet je. hehe. and mula dari situ dah tak lukis anime dah. kenapa? let it be my secret.. :)

No comments: