homesick :'(

assalamualaikum..

:') it has been a week since balik damansara ni. hermm bak kata adik laki aku. "hutan batu ni buat org stress" and yeah.. aku rindu sgt2 family aku :'( everyday teringat.. nangis2.. huu nak buat mcm mana ni? ada sesiapa yg tahu tips please share with me :') i need to know.. nak sembuhkan homesick ni..

i love my family very much..

tiap kali sebut je family mesti nangis.. entah kenapa :)

sem ni semester last utk foundation before degree. and subjek2 makin susah. ikutkan hati mmg mati. sbb hampir2 give up. sbb aku fikir aku ni anak sulung. ade mama ade ayah ade adik2 yg sekolah lg.. aku kuatkan semangat aku.. :') utk belajar.. and berjaya.. aku nak family aku senang nanti. nak mama and ayah hidup sng tanpa hutang2 :')  adik2 boleh belajar tinggi2 pandai2 and berjaya dunia dan akhirat. aku nak keluarga aku semua berkumpul kt syurga nanti :')

No comments: