SPEECHLESS : kan lebih indah kalau....


Cinta itu buta?
Cinta itu sesuatu yang suci. Datangnya Islam demi memelihara kesuciannya...
Cinta itu ibarat pelangi,
Yang memberi warna kepada kehidupan ini.
Cinta itu ibarat pelangi,
Menenangkan mata, pendamai jiwa.
Cinta itu ibarat pelangi,
Siapa melihat pasti terinspirasi.
Ya,
Cinta itu ibarat pelangi,
Hanyasanya cinta itu, cinta yang hakiki.







indahnya cinta itu jika ALLAH menjadi keutamaan, 
indahnya cinta itu jika berlandaskan syariat islam.

8 comments:

waniewanie said...

tertanya2 siapakah pemilik tulang rusuk ini. Adakah dia insan yang kukenali? Jauh? Dekat? Sebaya atau tidak? Wallahu'alam (;

P/S: nice entry. salam kenal blogger uiam. (:

cahaya panjang umur said...

wallahu'alam..
masa menentukan segalanya kan wanie ^__^

serahkan segalanya pada Allah.
kalau nak yang terbaik kita pun kena berusaha untuk menjadi yang terbaik. ^__^

yeahh nice knowing you too blogger! ^__^

MuHamMaD FaRiD b. AhMaD FaKRi said...

angau ka.....hahaha~

cahaya panjang umur said...

angau ape farid oit. huhu. dah hobi sy tulis bnde2 mcm ni.. :P

p/s : mmg saje lah kan nak kene kan sy -_- nth2 dia yang angau. hahaha.

MuHamMaD FaRiD b. AhMaD FaKRi said...

ok la...sy xkenekn amalina dah...mohon maaf jika kata2 sy menyakitkn hati amalina...hrp dimaafi... :-)

cahaya panjang umur said...

em farid jangan lah marah. huhu.
dulu boleh je gurau2 dgn die. skrg dah makin sensitif ye. maaf lah farid..

MuHamMaD FaRiD b. AhMaD FaKRi said...

klkr la plok...izinkn ku gelak ckit..hehe~

cahaya panjang umur said...

mmg la kan. eeee.