BOLA ?

okay bola..
BEST SGT KAH ? HEHE ..
tepat jam8.45malam..kat tb mane nth..ade bola..so
memandangkan bilik aku dgn bilik tb ni mcm adk brdk je ( sebelah myebelah )
nak pegy pun xsmpai 1 saat kan..
so spt yg dijangka kan..akan ramai la bdk2 pompan yg akan menjerit jerit di bilik tb,,
maaf ye kalau terase..
tapi PLEASE BEHAVE URSELF..
TAK MALU KE PAKCIK DGN ABG2 KAT CAFE BWH TU DGR KAU ORANG MENJERIT TERKINJA KINJA ?
kau orang tu kat tingkat 2..so kalau kat bawah pun dgr ape lagi kat cafe ?
malu la sikit.ee.
nak tunggu mak guard buat anouncement suruh diam kalau x nt kene saman>baru nak diam ke sayang2 ku sekalian ?
jadila muslimah yg sopan cikit..maaf lagi sekali..tapi memang betul anda telah melebihi had !
sudahlah suara mengalahkan gajah nak bersalin..
bertepuk2 tgn pulak..melompat2 pulak..aduh..parah nie..
kau orang tu student uia..kalau ye pun xsayang nama kau orang.xnak jage nama kau orang.jage sikit nama uia..ADA FAHAM SAYA MENULIS DALAM BAHASA MELAYU??
pakcik2 dan abg2 kat cafe bwh sudah tentu lah dgr jeritan2 sisters UIA YANG SANGAT 'MERDU DAN MENGGODA"..
orang nak tido pun perlu dgr jugak ke jeritan dan hilaian tu ? WAJIB KE ? ohh tidak . tolonglah faham ye .
dan orang nak study la ! ! tahu la kau orang dah pandai sngt.dah yakin boleh score 4flat.
tapi aku ni xada la pandai sangat . tolong la beri kerjasama ? tolak ansur ? bertoleransi ?
FAHAM TAK MANUSIA SEMUA ?
maafkan aku andai aku terkasar bahasa ( sememangnya aku merasakan post aku pada kali ini agak kasar.bukan leleh spt selalu.hehe )
p/s : ampun maaf dipinta.harap jika yg terbaca meras terasa atau dirasa jgn simpan marah ea.
direct di sini.itu salah anda kerana tidak menjaga ketenteraman awam.
:D
till the next post.take care urself.love me and i love u too :) .
assalamualaikum..

No comments: