here UIA i come..huhu~~

uhh hari ni dah 17mei2010..
erghh..aku pegi?peginye jumaat..21mei..daftarnye?sabtu ptg 22mei..
ehemm
tak tahu apa nak kata..pertama..aku tak pernah berjauhan dengan orang2 yang aku sayang..
aduh
kedua aku harus+wajib belajar hidup tanpa bantuan orang lain..
i mean mesti berdikari..dah tak boleh harap mama..ayah..dan kawan2 dah..hehe
ketiga..aku risaukan kosa kata arab aku yang baru nak bertatih ni..hehe..
ye lah..tak ada asas langsung.. =P
keempat..aku takut kena buli kowt?haha..sound funny rite?haha
masa pilih upu hari tu..pada mulanya aku rancang nak letak akaun sebagai pilihan pertama..
tapi entah macam mana aku letak kan asasi bahasa inggeris di UIA sebagai pilihan pertama..
tak apa lah..mmg itu yang parents aku nak sangat..walaupun dalam hati..jerit2 nak akaun..
aku dah boleh terima =) ..sebab itu mmg pilihan pertama aku!!
memang dari kecik..aku nak sangat masuk uia..n at last..i got it..ALHAMDULILLAH =)
KOS ASASI BAHASA INGGERIS / BEN ENGLISH ..payah ke?tak tahu lah..yang penting aku belajar..
yang penting aku fokus!!yeahh..hehe
aku akan mendaftar pada 22mei..hari sabtu..dalam pukul2.30 ptg mcm tu..then..slps mendaftar aku tak tahu ape akan aku buat..just ikut je flow diorang nanti ok amalina!! =)
apa yang aku tahu..there will be a taaruf week..
MINGGU TAARUF - tak tahu apa yg akan jadi..but one of it is..got some test..arabic test and english test..and the result will determine how long we will do our asasi..hahah..
butterfly in my stomach start to fly!!..ergghhhh..
and then..after the taaruf week..i'll b send to nilai uia campus..it's ok.. dont mind where the campus is..
bukan aku sorang je nanti..ada lah lagi..haha..
i'll get new friends of coz!!
n teman2 lama..tidak akan sesekali dilupakan..
aku sayang korang semua ok =) ..
P/S : KEPADA SEMUA KAWAN2..AKU DOAKAN KEJAYAAN KALIAN..KALIAN SENTIASA DALAM DOAKU..INSYA ALLAH..JANGAN LUPA DOAKAN AKU JUGAK!! =D..LOVE U ALL DAMN MUCH!!

No comments: