SPEECHLESS : heart :P


kan best kat atas tu kan kan kan

assalamualaikum. ehem ehem! :) sejak tukar URL ni aman sikit. buat masa skrg lah. hee. tkde dah org nak stalk lebih2 sgt. menakutkan -_-

hemm :) today.. nothing.. but a bit sad.. friend of mine.. from where is she? what's her name? where she study? i don't want to tell you all that. just a lil bit story abt it. sekadar conteng2 blog buruk ni. haha

well, hemm ptg tadi.. aku npk dia tweet something. which is "betul ke tido lepas asar tu boleh jadi gila"

aku npk tweet tu. and of course. she is my friend. i know her. she know me too! aku reply la tweet tu. at least wanna give her some info that i know. yela. aku tkde la tahu byk sgt. so dpt tlg sikit2 pn jadilah :)

aku pun reply " org kate ni hadis nabi. but if i'm not mistaken hadis ni dhaif. ragu2."

and aku senyum. lega sbb dpt tlg jwp persoalannye tu! hehe

and tbe2 aku terbaca lagi.. tweet dia.. well that's not for me.. dia tweet sbg update dia ja " yaa betul tu i read byk hadis doif y kita fllow. and byk y bidaah".. well i tried to think positive. i replied that tweet. but again she tweet something.. 

and aku terfikir dia ni tk pndai mention org ke. aku pn bkk la page beliau. hemm byk nye dia mention kwn2 dia. i mean new friends. :) but bila aku tweet dia mcm tk npk je? huu.. terasa sungguh. nangis aku wktu tu jugak.

nak buat mcm mana. hati ni sensitif sikit. tp aku salu sensitif sorang2 tkde nk bgtahu kt org tu sbb tknk cari gaduh :) tp kali ni aku terasa sgt. sbb dulu masa aku baru2 pindah. and dia pulak masih dia foundation. almost everyday dia call aku cerita masalah dia. mintk pendapat. tanya itu ini. :)

tapi sekarang.. seems like she's already forgot my phone number maybe? or she lost he handphone? :)

again i tried to think positive. like nothing happen. but i just can't. sebab aku tweet dia byk. aku post kat wall fb beliau jgk nak tgk gmba pemandangan beliau belaja di tempat tu. tapi tidak dibalas. malah di delete. :)

tak mengapa. kau tetap sahabat. :)

nak tahu tak? aku tk pernah lupa susah senang kita dulu2. 

tak lama dulu sebelum dia terus hilang.. ada satu update ni.. sgt membangga-banggakan tempat belaja ny dan menghina tempat belaja org lain terutamany swasta. aku sedar diri aku. :) 

mungkin dia malu nak kawan dgn aku :) takpe lah..

cuma, aku taknak dia berterusan mcm tu.. kita tahu kan.. semua nikmat ni dtgnya dari rezeki Allah s.w.t.. kalau kita riak.. kita takbur.. bila2 masa je Allah boleh tarik balik..

aku cuma taknak kau pandang rendah terhadap orang lain dah. ingat. kita semua sama je taraf :) hamba Allah :) tetap kembali ke tanah..

aku tahu aku takde lah sempurna.. aku takde lah cantik.. tapi aku yakin.. pasti ada hikmah dari Allah.. 

Allah takkan uji hambaNya melebihi kemampuan. so sabar k :)
apa pun. cuma aku harap tiada niat dalam hati nya untuk riak.

ehemm. sorry malam ni punya entry a bit sad right? hee blog ni dah sebati dgn aku sejak dlu. dah bertahun tahun aku dgn blog ni.. so aku selesa.. sape2 yg tak selesa.. aku tak pernah paksa :)

haha. okay. sudah. tamat. titik. tiada sambungan untuk entry ini.

diri aku adalah diri yang ceria okayh!! semua org kate mcm tu!! chill lah! yeahh. hehe.

forget it.. go awayy.. lala~~

peace.. Assalamualaikum :)



p/s : just wanna tell something here.. i love being friends with all.. :) although sometimes i don't know how to communicate with them.. but that's it. i love being friends.. i love my friends.. :)








No comments: