SPEECHLESS : thankyou sayang2 ku :D

kawan.. mereka memang sahabt ku dunia dan akhirat.. our relationship sometimes more than siblings..

tak dapat nak gambarkan mcm mana.. tak dapat nak luahkan melalui kata2.. hanya kami yg tahu. hehe. cewwaahh.. ayt :P

btw, yeah i love them damn much.. diorg.. sahabat2 aku yg sentiasa ingatkan aku supaya tk give up.. supaya buat pilhan yg terbaik and yg plg penting diorg sntiasa ingtkn aku pada Allah..

yeah, we might be not perfect.. but the imperfect of us make us perfect (ape yg aku ckp ni :P)

hemm sng cite.. aku dgn sahabat2 aku ni bukan lah bertudung labuh mcm para ustazah.. bukanlah kategori 'alim dan solehah sgt sbb kami kurang byk sgt ilmu agama.. and masih memerlukn bimbingan dari yang sudi :)

so.. just us :) i love them.. i love them :)

ya allah.. i love them very much.. :) malinishifa, nurul najihah, nadiah, syazwani.. all my dearestt..

shifa.. jiha.. a big thankyou here for your advice to me again.. hehe.. well, mcm biasa.. when sy perlukan nasihat dari someone yg bergelar sahabat.. korang akan sy cari.. apa2 pun korang yg sy bgtahu.. :)

and atas nasihat shifa.. jiha.. you're making me to not give up and to not giving too much of hope towards other :) okay now i understand..

kadangkala.. apa yg orang lain nak.. tak semestinya jadi kemahuan kita jugak.. and begitu juga.. apa yg kita nak tak semestinya menjadi kemahuan org lain..

so amalina.. be prepared for everything.. you must remembered.. everything that happened is because of Allah want it to happen.. if HE doesn't give what we want, so HE will replace it with the better..

don't give up..

and kawan2 yg kat cfs yg tgh struggle for final exm short semester ni.. all the best yeah.. may Allah bless you all..

<3

tak tahu kenapa out of sudden rindu sgt diorang2 ni :')






with love,
amalina mahadhir

No comments: