SPEECHLESS : fitrah sebagai hamba

assalamualaikum ^__^





Kpd Allah: aku dlm kesakitan

Jwb-Nya : jgn pts asa dgn rahmat Allah


Kpd Allah: tiada siapa tahu apa di dlm hatiku


Jwb-Nya : ingatlah Allah hati akan menemui ketenangan


Kpd Allah: ramai org menyakitiku


Jwb-Nya : maafkn mereka & pintalah kemaafan utk mereka


Kpd Allah: aku rasa keseorangan


Jwb-Nya : Aku dkt dgn kamu lbh dr urat/saluran drh


Kpd Allah: dosaku t'lalu bnyk


Jwb-Nya : dan siapa yg memberi keampunan mlainkan Allah


Kpd Allah: jgn tinggalkn aku


Jwb-Nya : jd, ingatlah Aku, Aku akn ingat kamu


Kpd Allah: aku ada bnyk mimpi yg ingin jd kenyataan


Jwb-Nya : 'panggillah ke ats Ku, Aku akn membls mu'...







p/s : selalu mendengar kata2 ni dari seorang ustazah di cfsiium,nilai " ..jadilah buku yang bermanfaat meski tak punya judul, bukan 


buku yang hanya punya judul tanpa ada sesuatu di baliknya.. "











No comments: