kehilangan itu amat memedihkan,,

pada isnin yang lepas,,10 oktober 2009,,rakanku adilah telah mengalami satu peristiwa yang tak mugkin dpt dilupakannya,,ayahnya telah pergi menyambut panggilan ilahi ptg itu sblm ke tsyn aku,rkn2 dan juga cik hasila pergi ke rumahnya yg terletak berhampiran masjid taiping,,suasana suram menyelubungi.. kami semua berjumpa dgn adilah utk mgucapkan takziah kpdnya,, hatiku pd wktu itu sebak sekali,,tuhan sja tahu,,ntah mgpa mgkin aku sedikit sbyk dpt merasakan apa yg dirasakan oleh adilah.. aku hampir tewas dgn air mataku!!!!!!! namun,,telah ku beritahu kpd diri ini bhwa aku tak akn mngis di hdpn adilah krna sudah tentu akn membuatkan adilah lbh sedih bkn?? hurmmm,,tapi ada juga yang menangis..biarlah.. n today 14 oktober 2009 aku dpt merasakan adilah semakin ok,, dia dh blh ktwa di dlm kls,,agk lega hatiku bkn apa,,dlmkls aku dduk tepi dia,,so if adilah msh dlm keadaan sedih dan muram,,akn membuatkan aku rasa bersalah kpdnya,,nth?? aku pun tak tau nape..

No comments: